• itulau_fanua
  • itulau_fanua

tala fou

O lo'o maua se'evae

I le vaitau o le 1950, o le uluaʻi paʻu paʻu palasitika na faʻaalia i Farani, o se suiga fou lea i le talafaasolopito o slippers. taugofie ma umi, faia seevae sili atu "faʻalatalata".

Fa'alelei se'e'e

I lalo o le romotion o le natura ma le puipuiga o le siosiomaga, o slippers e faia i mea masani e pei o le paʻu, laupapa, bamboo ma vao saito ua avea ma lauiloa i le lalolagi atoa. O le slipper o loʻo iai nei e sili atu ma le malulu, tausiga faʻalesoifua maloloina, saogalemu, vogue o se uiga, faʻaalia. o le manatu e pei o seevae tosotoso o le ea malulu, taele seevae, matafaga seevae, tausiga o le soifua maloloina slipper, laei laei seevae, potumoe slipper.These eseese, multicolored slippers ua tuuina atu, e pei o le vaaiga faafiafia o le popole fua, alofa tunoa ma le natura ma le taofiofia, fausia. le fiafia o le taumafanafana e maua ai le alofa fa'amemelo lagona.

seevae tosotosoi latou lava, e aunoa ma le poloka, i se seti o vae i luga o le laina, e le masalomia o le faasaolotoina o vae; E faapefea ona toe fetaui le seevae, i le vae o se ituaiga o sauaga, o se ituaiga o tapulaʻa, e mafai lava ona faʻamalosia "le vae." manogi" e sau. I le olaga moni, e le gata ina mafai e seevae tosotoso ona faasaolotoina vae o se tasi mai noataga, ae e foliga mai foi e mafai ona faasaolotoina le agaga o se tasi mai galuega faigata tele ma le olaga, Taofi se pea seevae toafilemu i le ofisa ma ofuina i latou. galue e faʻateleina le gaosiga ma fatuina musumusuga sili atu.

Masalo o lo latou taugofie ma le mama e maua ai e i latou le lagona leaga o le le mafai ona auai i sauniga aloaia pe savali i luga o le tulaga. O lenei, ua amata ona "ulufale" seevae i totonu o le ofisa, ae le iloa, e mafai ona tatou motusia le mafutaga o seevae tosotoso. ma sitaili gaogao, e mafai e tagata uma ona saoloto ma faigofie ona ofuina seevae tosotoso i le galuega. E le sili atu le toʻa ma faʻalelei pe a fai e tofu tagata uma ma seevae tosotoso i le faitotoa ma sui i totonu pe a latou ulufale mai?


Taimi meli: Tes-26-2020