• itulau_fanua
  • itulau_fanua

tala fou

O le pa'u o le totoga aupito tele lea o le tino o le tagata ma fegalegaleai ma le siosiomaga i fafo 24 itula i aso uma.O lavalava e sosoo ma le pa'u e faia se sao taua tele i le soifua maloloina ma le tumama, ma o le fulufulu mamoe e tele mea totino e avea ai ma filifiliga sili ona lelei.Aemaise lava, o fulufulu Merino sili ona lelei e mafai ona i ai se aafiaga sili ona aoga i le soifua maloloina o le paʻu, mafanafana ma le tulaga lautele o le olaga.

O le fa'afefeteina o le ausa lelei a le fulufulu mamoe e mafai ai ona fa'amautu le vevela ma le susū i le va o le pa'u ma le ofusa, fa'atusatusa i isi ituaiga ie.E le gata ina lelei le fa'atinoina o ofu fulufulu i le tele o gaioiga, ae fa'aleleia atili ai le fa'amafanafanaga i la'asaga uma o le moe.

Filifilia o le ituaiga fulufulu sa'o

O nisi e talitonu o le ofuina o fulufulu mamoe i tafatafa o le paʻu e mafai ona mafua ai se lagona tui.O le mea moni, e fa'atatau lea i alava ie uma, pe a lava le mafiafia.E leai se mea e tatau ona fefe ai i le ofuina o fulufulu mamoe - e tele lavalava e faia i le fulufulu sili atu ona lelei mo le ofuina i tafatafa o le paʻu i soo se taimi, ma e mafai moni lava ona aoga mo tagata e maua i le eczema poʻo le dermatitis.

Le talatuu allergy

O le fulufulu mamoe e faia i le keratin, o le porotini lava lea e tasi i lauulu o tagata ma isi manu.E seasea maua le ma'i i mea lava ia (o lona uiga o le ma'i i lou lava lauulu).Allergies – fa'ata'ita'iga i pusi ma maile – e masani lava ile pala ma faua o manu.

E Maua uma le Fa'aoga o Vulu

E mafai ona fa'aoga le fulufulu mamoe mo fa'amoemoega 'ese'ese, e fa'atatau i le ma'ale'a o le alava ma isi uiga e pei ole umi ole alava ma le fa'a'umi.Ae e tusa lava po o le a le ituaiga na gaosia ai, o le fulufulu mamoe o se filo e sili ona lelei, e tele uiga eseese.o fulufulu mamoe uma mai le sili ona lelei i le mafiafia e maua lona aoga.

O fulufulu mamoe sili ona lelei e masani ona fa'aoga mo lavalava ae fa'aoga fulufulu mata'utia i kapeta ma meaafale e pei o pupuni po'o moega.

O le mamoe e tasi e maua ai le 4.5 kilokalama o fulufulu mamoe i le tausaga, e tutusa ma le 10 pe sili atu mita o ie.Ua lava lea mo ofu mafanafana e ono, tolu suti ma ofuvae tu'ufa'atasiga, po'o le ufiufiina o se sofa tele se tasi.


Taimi meli: Mati-26-2021